Believe in Dreams
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Believe in Dreams


 
HomeIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel | 
 

 Training to become the best.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Stark
Gestopt

Stark

Man Aantal berichten : 39

Training to become the best. _
BerichtOnderwerp: Training to become the best.   Training to become the best. Emptydo 15 apr - 17:27

Daar stond ik dan ik de regen. Mijn blonde haren zaten steeds in mijn ogen maar ik moest doorgaan. Ik richtte mijn pijl op de roos en schoot, hij kwam er net onder. Ik moest ook altijd hoger dan de roos richten dan ging hij naar beneden in de roos. Mijn coach bleef mij aanmoedigen.
'Ga door!' bleef hij maar roepen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve
Moderator

Eve

Voornaam : Eve
Achternaam : LaRue
Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 72

Training to become the best. _
BerichtOnderwerp: Re: Training to become the best.   Training to become the best. Emptydo 15 apr - 22:39

Terwijl ze door het park liep, stroomde de regen over haar heen. Plotseling schoot er een pijl voor haar langs. Ze volgde de richting en keek naar waar de pijl vandaan kwam. Ze zag een blonde jongen met een licht-gebruinde huid, met een boog in zijn handen. Ze ging in kleermakerszit in het gras zitgten, terwijl de regen nog steeds over haar heen stroomde, en keek naar de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stark
Gestopt

Stark

Man Aantal berichten : 39

Training to become the best. _
BerichtOnderwerp: Re: Training to become the best.   Training to become the best. Emptydo 15 apr - 23:41

Ik merkte het meisje op en werd meteen rood. Snel stopte ik om niet op te vallen of uittesloven. Mijn blonde haren zaten aan mijn hoofd geplakte en je kon door mijn witte shirt mijn 6-pack zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve
Moderator

Eve

Voornaam : Eve
Achternaam : LaRue
Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 72

Training to become the best. _
BerichtOnderwerp: Re: Training to become the best.   Training to become the best. Emptydo 15 apr - 23:51

Ze zag hoe hij blozend wegkeek. Toen ze oogcontact met hem kreeg probeerde ze om hem te gebaren dat hij gerust verder kon gaan. Niet helemaal een geslaagde actie. Ik stond op en liep naar hem toe, zijn schreeuwende coach negerend. 'Hai!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Stark
Gestopt

Stark

Man Aantal berichten : 39

Training to become the best. _
BerichtOnderwerp: Re: Training to become the best.   Training to become the best. Emptyvr 16 apr - 0:31

Ik keek weg en begon met het opruimen van mijn pijlen.
Snel keek ik rond. Ik moest dingen blijven doen.
Ik keek even op en knikte snel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve
Moderator

Eve

Voornaam : Eve
Achternaam : LaRue
Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 72

Training to become the best. _
BerichtOnderwerp: Re: Training to become the best.   Training to become the best. Emptyvr 16 apr - 10:52

Ze schrok een beetje van zijn verlegenheid. Niet dat hij eruit zag als een totaal spontaan persoon, maar hij was wel erg verlegen... 'Eve!' zei ze, nog altijd vrolijk. 'En wie mag jij zijn?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Stark
Gestopt

Stark

Man Aantal berichten : 39

Training to become the best. _
BerichtOnderwerp: Re: Training to become the best.   Training to become the best. Emptyvr 16 apr - 11:22

Ik keek op.
"Ik ben Stark. Eigenlijk James Stark maar iedereen noemt me Stark." zei ik glimlacht.
Ik had prachtige gelijk witte tanden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve
Moderator

Eve

Voornaam : Eve
Achternaam : LaRue
Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 72

Training to become the best. _
BerichtOnderwerp: Re: Training to become the best.   Training to become the best. Emptyvr 16 apr - 11:23

'Leuke naam!' riep ze vrolijk uit. Toen keek ze naar de opgeraapte pijlen. 'Is dat moeilijk?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Stark
Gestopt

Stark

Man Aantal berichten : 39

Training to become the best. _
BerichtOnderwerp: Re: Training to become the best.   Training to become the best. Emptyvr 16 apr - 11:26

Ik haalde mijn schouders op.
"Nee, niet echt. Vind ik, andere vinden van wel en weer andere van niet," zei ik.
Ik hoorde Coach nog een keer schreeuwen dat ie naar huis ging en ik stak mijn hand op om 'Doei' te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve
Moderator

Eve

Voornaam : Eve
Achternaam : LaRue
Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 72

Training to become the best. _
BerichtOnderwerp: Re: Training to become the best.   Training to become the best. Emptyvr 16 apr - 11:29

'T ziet dr interessant uit! Doe je het al lang?' Ze toonde vrijwillig haar interesse. Net zoals als deze jongen haar interessant leek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stark
Gestopt

Stark

Man Aantal berichten : 39

Training to become the best. _
BerichtOnderwerp: Re: Training to become the best.   Training to become the best. Emptyvr 16 apr - 11:31

Ik dacht even na.
"4 jaar nu ofzow?" vroeg ik aan mezelf dus antwoorde ik haar vraag maar half.
"Wat doe jij buiten in de regen?" vroeg ik toen maar.

pas op we moeten drie zinnen typen ivm ik niet mod ben op dit account :)

Ook als je wel mod was had je nog steeds 3 zinnen moeten typen.
x Renesmee
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve
Moderator

Eve

Voornaam : Eve
Achternaam : LaRue
Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 72

Training to become the best. _
BerichtOnderwerp: Re: Training to become the best.   Training to become the best. Emptyvr 16 apr - 11:32

'Net scheen de zon nog wat, maar toen kwam ik een of andere arrogante donder tegen waar ik een beetje boos op werd.' Ze voelde hoe haar wangen rood kleurden. 'En toen moest ik even afkoelen. Mazzel dat het begon te regenen dus.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Stark
Gestopt

Stark

Man Aantal berichten : 39

Training to become the best. _
BerichtOnderwerp: Re: Training to become the best.   Training to become the best. Emptyvr 16 apr - 11:39

"Okay," ik knikte rustig. Ik keek even omhoog. Toen bedacht ik me dat ik een wit shirt aan had.
"Misschien is het beter als ik naar huis ga, iedereen kijkt nu namelijk zo door mijn shirt heen dus kan ik maar beter een droge aan doen," zei ik voorzichtig, "Wil je misschien een keer ergens afspreken?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve
Moderator

Eve

Voornaam : Eve
Achternaam : LaRue
Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 72

Training to become the best. _
BerichtOnderwerp: Re: Training to become the best.   Training to become the best. Emptyvr 16 apr - 18:54

Ze was verbaasd door zijn plotseling spontaniteit. Toen bedacht ze dat een open mond waarschijnlijk heel raar stond, en antwoordde ze. 'Ja leuk! Wil je mijn mobiele nummer ofzo anders?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Stark
Gestopt

Stark

Man Aantal berichten : 39

Training to become the best. _
BerichtOnderwerp: Re: Training to become the best.   Training to become the best. Emptyvr 16 apr - 20:20

"Ja is goed," snel haalde ik mijn mobieltje uit mijn tas.
Het was even gestopt met regenen dus werd ie niet nat.
Het was een Nokia. Een mooi dingetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eve
Moderator

Eve

Voornaam : Eve
Achternaam : LaRue
Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 72

Training to become the best. _
BerichtOnderwerp: Re: Training to become the best.   Training to become the best. Emptyza 17 apr - 21:21

Ze noemde haar nummer en zag hoe zijn vingers vlug de toetsen indrukten. Toen haalde ze haar eigen mobiel tevoorschijn, een samsung corby. De achterkant was versierd met een Rock-hoesje, die ze kort geleden had gekocht. 'Mag ik jouw nummer ook?' Ze keek naar zijn witte shirt, waar zijn six-pack doorheen scheen. 'Oh, god je bent helemaal nat! Kom, ik woon hier om de hoek!' Ze pakte hem bij zijn hand, behoorlijk hyper, maar vooral vrolijk, en sleepte hem mee, door het parkje en de regen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stark
Gestopt

Stark

Man Aantal berichten : 39

Training to become the best. _
BerichtOnderwerp: Re: Training to become the best.   Training to become the best. Emptyzo 18 apr - 8:54

Ik keek haar verbaasd aan en liet me maar mee slepen.
Wat ging ik anders doen? Ik had mijn tassen toch al en ver was mijn huis ook weer niet.
Ik liep nog net om een paar paaltjes maar stootte toen mijn knie tegen de lantaarnpaal maar ik liep vlug verder.

SLOT

Slotaanvraag uitgevoerd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Training to become the best. _
BerichtOnderwerp: Re: Training to become the best.   Training to become the best. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Training to become the best.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Believe in Dreams :: Overig :: Prullenbak-