Believe in Dreams
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Believe in Dreams


 
HomeIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel | 
 

 The Castle

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AuteurBericht
Darren
Onbekende

Darren

Voornaam : Darren
Achternaam : Westfale
Man Leeftijd : 31
Status : Steeds gelukkiger
Aantal berichten : 121

The Castle - Pagina 8 _
BerichtOnderwerp: Re: The Castle   The Castle - Pagina 8 Emptydo 1 jul - 19:28

'Hey,' zei ik zachtjes. Ik wist niet, of onze relatie, voor zover je dat zo kon noemen, nog steeds hetzelfde was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shumi
Admin

Shumi

Voornaam : Shumi
Achternaam : Darling
Vrouw Leeftijd : 30
Status : Wie is daar?
Aantal berichten : 169

The Castle - Pagina 8 _
BerichtOnderwerp: Re: The Castle   The Castle - Pagina 8 Emptydo 1 jul - 20:06

"H-hoi" zei ze aarzelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.shann.nl
Darren
Onbekende

Darren

Voornaam : Darren
Achternaam : Westfale
Man Leeftijd : 31
Status : Steeds gelukkiger
Aantal berichten : 121

The Castle - Pagina 8 _
BerichtOnderwerp: Re: The Castle   The Castle - Pagina 8 Emptydo 1 jul - 20:13

'Hoe gaatie?' Mijn zachte stem verdween niet en ik wist zeker dat mijn ogen verdrietig stonden, maar toch probeerde ik naar haar te glimlachen.


[YEAAAAAH SPAMMEN The Castle - Pagina 8 564792 ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Shumi
Admin

Shumi

Voornaam : Shumi
Achternaam : Darling
Vrouw Leeftijd : 30
Status : Wie is daar?
Aantal berichten : 169

The Castle - Pagina 8 _
BerichtOnderwerp: Re: The Castle   The Castle - Pagina 8 Emptydo 1 jul - 22:13

"Het gaat wel.." zei ze, nadat ze naast hem op de bank plofte en tegen hem aan ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.shann.nl
Darren
Onbekende

Darren

Voornaam : Darren
Achternaam : Westfale
Man Leeftijd : 31
Status : Steeds gelukkiger
Aantal berichten : 121

The Castle - Pagina 8 _
BerichtOnderwerp: Re: The Castle   The Castle - Pagina 8 Emptyvr 2 jul - 0:18

Zonder na te denken sloeg ik mijn arm om haar heen. Tot ik me besefte wat ik deed. 'S-sorry,' stotterde ik en ik trok mijn arm terug om vervolgens op te schuiven naar het uiteinde van de bank. 'Sorry,' zei ik nog een keer, nu iets duidelijker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shumi
Admin

Shumi

Voornaam : Shumi
Achternaam : Darling
Vrouw Leeftijd : 30
Status : Wie is daar?
Aantal berichten : 169

The Castle - Pagina 8 _
BerichtOnderwerp: Re: The Castle   The Castle - Pagina 8 Emptyvr 2 jul - 12:29

"H-het is ok-k-kee." zei ze, een beetje sniffend, terwijl ze hem aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.shann.nl
Darren
Onbekende

Darren

Voornaam : Darren
Achternaam : Westfale
Man Leeftijd : 31
Status : Steeds gelukkiger
Aantal berichten : 121

The Castle - Pagina 8 _
BerichtOnderwerp: Re: The Castle   The Castle - Pagina 8 Emptyma 5 jul - 16:36

'Nee echt, het spijt me, ik-ik had het niet moeten doen. Het is allemaal gewoon zo verwarrend!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Shumi
Admin

Shumi

Voornaam : Shumi
Achternaam : Darling
Vrouw Leeftijd : 30
Status : Wie is daar?
Aantal berichten : 169

The Castle - Pagina 8 _
BerichtOnderwerp: Re: The Castle   The Castle - Pagina 8 Emptyma 5 jul - 16:38

Ze wist niet of hij nog van haar hield, maar zakte toen toch tegen hem aan, en hoopte dat hij zijn arm om haar heen zou slaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.shann.nl
Darren
Onbekende

Darren

Voornaam : Darren
Achternaam : Westfale
Man Leeftijd : 31
Status : Steeds gelukkiger
Aantal berichten : 121

The Castle - Pagina 8 _
BerichtOnderwerp: Re: The Castle   The Castle - Pagina 8 Emptyma 5 jul - 23:47

Mijn verlangen en liefde wonnen het van mijn verlegenheid en spijt. Voorzichtig sloeg ik een arm om haar heen, bang haar pijn te doen of weg te jagen. Ik hield van haar, maar 99% in me zei dat ik het had verpest. Alleen die laatste 1% zorgde dat ik verder wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shumi
Admin

Shumi

Voornaam : Shumi
Achternaam : Darling
Vrouw Leeftijd : 30
Status : Wie is daar?
Aantal berichten : 169

The Castle - Pagina 8 _
BerichtOnderwerp: Re: The Castle   The Castle - Pagina 8 Emptydi 27 jul - 15:04

"Darren," begon ze. Er welden alweer tranen op uit haar ogen, en ze drukte haar gezicht tegen Darrens shirt. Ze voelde zijn hand op haar knie, wat haar een veilig gevoel gaf. Ze keek hem aan. "Darren, weet je mijn vijftiende verjaardag nog?" zei ze zacht. Er kwamen nooit veel mensen op haar verjaardag, alleen maar belangrijke mensen die ze amper kende. En Darren, die mocht komen omdat ze sinds de kleuterschool vrienden waren. "Weet je nog dat we toen naar de sterren lagen te kijken in de tuin?" dat móest hij wel weten. Ze ademde diep in. "Toen besefte ik mij, dat ik van je hield," Shumi keek hem aan. "Van je hou, nog steeds ben ik stapelgek op jou." Ze draaide haar hoofd even weg, en er gleden wat tranen over haar wangen. "Ik hoop dat dat ook nog steeds zo is bij jou, of dat het dat ooit was geweest."
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.shann.nl
Darren
Onbekende

Darren

Voornaam : Darren
Achternaam : Westfale
Man Leeftijd : 31
Status : Steeds gelukkiger
Aantal berichten : 121

The Castle - Pagina 8 _
BerichtOnderwerp: Re: The Castle   The Castle - Pagina 8 Emptyzo 22 aug - 20:56

'Shumi,' begon ik, maar ik kreeg niet meer over mijn lippen. Haar woorden lieten mij beseffen dat ik verkeerd was geweest. Dat ik haar echt pijn had gedaan, ook al wist ik dat al. Haar woorden lieten mij weten dat ze er altijd voor me zou zijn. Wat ik ook zou doen, waar ik me zou bevinden. Ze hield oprecht van me. En ik wist dat ik dat gevoel kon beantwoorden. Kon beantwoorden met hetzelfde gevoel, met een kus. Een kus, of woorden. Of een stilte. En dus liet ik mijn woorden ronddwalen in de lucht om ons heen. Ik wachtte, wachtte op het goede moment, en toen dat eindelijk kwam, begon ik.

'Shumi, denk eens terug aan toen we 6 waren? We gingen naar het bos met onze ouders. Toen wilden wij verstoppertje doen, maar zij niet. En toen gingen we samen rennen. En we renden door het bos, gemaatk met kleuren van de herfst. Overal die oranje gloed. Ik weet het gewoon nog zo goed. Vooral toen we op een gegeven moment bij een klein veldje kwamen, ongeveer 10 bij 5 meter.
Helemaal bedekt met oranje-bruine bladeren. En daaromheen allemaal kastanjebomen. Dat was het moment dat ik me realiseerde dat ik van je hield. Heel veel. Maar ik wist dat het niet wederzijds was. Dus ik ging verder, met jou steeds in mijn hard. Geloof je me, Shumi, geloof je dat ik altijd van je heb gehouden. En dat ook altijd zal doen? Wat er ook gebeurt?'

Ik pakte haar hand vast en keek haar aan, wachtend op antwoord. Ik strengelde mijn vingers door de hare.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shumi
Admin

Shumi

Voornaam : Shumi
Achternaam : Darling
Vrouw Leeftijd : 30
Status : Wie is daar?
Aantal berichten : 169

The Castle - Pagina 8 _
BerichtOnderwerp: Re: The Castle   The Castle - Pagina 8 Emptyzo 22 aug - 21:13

Hij pakte mijn hand, en ik keek hem aan. "Ik geloof je, dat zal ik altijd doen." Ik draaide mijn hoofd weg, maar hield nog wel zijn hand vast. "En na-natuurlijk zal ik altijd.." begon ik opnieuw. "Natuurlijk zal ik altijd van je houden, zelfs als je me haat." Ik keek hem aan, en zachtjes zei ik: "En daarom zal ik je ook altijd vergeven, al is dat nog zo moeilijk."

Al die herinneringen naar boven halen, dat was eigenlijk best wel fijn. Ik probeerde me nog meer te herinneren. Alles kwam weer naar boven toe, van dat ik klein was tot ik groter werd. En toen- zucht. Ik kan er niet meer tegen gewoon. Toen kwam het pijnlijke gedeelte, mama en papa.

Eerst mam, die was vergiftigd en iets heel erg doms deed. En toen was ze, toen was ze... Voor ik het wist was ik weer aan het huilen, en ik voelde hoe Darren me tegen zich aanduwde.
"Mama is dood," zei ik tegen hem. Maar het verhaal ging nog verder. Pap had verdriet, en hij was boos. Het stormde buiten, en toen ik hem zocht omdat ik bang was, kon ik hem niet vinden. In de grote balzaal lag hij, hij had het zwaard van mijn grootvader gepakt en hij had het in zich gestoken. Ik begon te huilen, tranen en bloed liep over de vloer. Het ging nog veel verder. Ik begon hysterisch Ryrin te roepen... "Papa is dood," meldde ik Darren, nog steeds huilend.

Ik trok me verder op zijn schoot, en sloeg mijn armen om zijn nek. Ik wist niet wat ik wilde. Ik wilde dat Darren me zoende, dat wilde ik. Maar ik durfde het niet te zeggen, dus ik keek hem aan. Ik keek hem aan met mijn ogen die woordenloos spraken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.shann.nl
Darren
Onbekende

Darren

Voornaam : Darren
Achternaam : Westfale
Man Leeftijd : 31
Status : Steeds gelukkiger
Aantal berichten : 121

The Castle - Pagina 8 _
BerichtOnderwerp: Re: The Castle   The Castle - Pagina 8 Emptyzo 22 aug - 22:40

Haar ogen, me aankijkend vol verlangen, staarden naar me. Dwongen me iets te doen. Ik wist wat ik moest doen. Ik had haar al eerder gezoend. Maar dat was anders. Dat was... Gewoon anders.
Ik had een fout gemaakt, ik had hem rechtgezet. Maar ondanks haar woorden was ik bang, bang dat ik het niet goed had gedaan. Bang dat ik nooit goed genoeg zou zijn voor haar.
En toch, toch was er iets in me, dat me dwong mijn hart te volgen. Voor een keer mijn hart te volgen, in plaats van de hersens waar ik niet op zou mogen vertrouwen, zo klein, onbenullig en dom.

Dus ik zoende haar.
En ik zoende zoals ik -voor zover ik had gezoend- nog nooit had gedaan.
En hoe afgezaagd het ook klinkt, ik stond ik vuur en vlam. Ik had mijn handen op haar rug gelegd, en met mijn ene hand streelde ik deze, maar met mijn andere hand ging ik richting haar hoofd en woelde door haar haren. Shumi's haren. De haren van de persoon met wie ik mijn leven wilde delen. Van wie ik hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shumi
Admin

Shumi

Voornaam : Shumi
Achternaam : Darling
Vrouw Leeftijd : 30
Status : Wie is daar?
Aantal berichten : 169

The Castle - Pagina 8 _
BerichtOnderwerp: Re: The Castle   The Castle - Pagina 8 Emptyma 23 aug - 9:20

Hij hield me vast en begon me te zoenen, dat wilde ik. Ik wist dat ik ondanks de dood van mijn ouders verder moest leven, en dat ging ik doen. Verder leven, dat betekende dus ook dat ik bést wat met Darren mocht krijgen. Ik had eigenlijk mijn hele leven het gevoel dat er geen betere vriend -beter gezegd; vriendje- bestond op de wereld. En ik wist dus ook al dat er nooit meer iemand anders zou zijn, en als onze relatie over zou zijn, zou ik niet meer weten wat ik moest. Misschien was er wel heel iemand anders die nog veel beter bij mij paste, maar dat bestond gewoon niet, die persoon was Darren. En Darren zoende me nu, heel erg heftig.

Het schepte iets wat ik eigenlijk nog nooit had gevoeld. Hij hield me vast achter mijn rug, en ging met zijn andere hand door mijn haren. Ik deed mijn armen om zijn nek, en zoende hem terug, even vurig. Ik trok hem naar achter op de bank, zodat hij half op en half naast me lag, en toen stopte hij even. Hij ging weer verder, en ondanks dat dit allemaal nieuw was, vond ik het heel erg fijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.shann.nl
Darren
Onbekende

Darren

Voornaam : Darren
Achternaam : Westfale
Man Leeftijd : 31
Status : Steeds gelukkiger
Aantal berichten : 121

The Castle - Pagina 8 _
BerichtOnderwerp: Re: The Castle   The Castle - Pagina 8 Emptyma 23 aug - 19:36

Ze zoende terug. Nee wacht. Opnieuw. ZE ZOENDE TERUG! Hoeveel ze ook had gezegd, hoe veel ze ook deed, ik had het nooit kunnen hopen. Nooit kunnen dromen, denken. Ach whatever. Ze zoende terug, dat was alles wat telde. Als je me op dat moment had gevraagd: 'Hoe gelukkig wordt jij met Shumi?' Dan had ik geantwoord: 'Ik word niet gelukkig. Ik ben al gelukkiger dan ieder ander in deze wereld.' Als je het me nu zou vragen, zou ik waarschijnlijk boos worden. Boos dat je dat niet zou kunnen zien. Boos dat je me zou onderschatten. Boos dat je Shumi, mijn meisje, mijn vriendinnetje, mijn alles, zou onderschatten. Want hee, eerlijk is eerlijk, ik kan niet zonder haar. Kon niet, kan niet en zal nooit kunnen.

Ik trok haar zo dicht mogelijk tegen me aan, bang dat ze de zoen zou stoppen. Bang dat ik misschien zelf de zoen zou stoppen. Maar dat deed ik niet, en zij ook niet. Ik voelde hoe mijn hele lichaam brandde. Brandde van passie, geluk. Oh crap. Darren gets emotional. Okee. Ik ben een gevoelig persoon, maar dit gaat me toch iets te ver. However, Shumi lag inmiddels op mij in plaats van ik op haar, gezien mijn gewicht en haar tere lichaam. Mijn handen streken gevoelig over haar rug, bang haar pijn te doen, maar haar beschermend tegen wat haar ook kwaad zou willen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shumi
Admin

Shumi

Voornaam : Shumi
Achternaam : Darling
Vrouw Leeftijd : 30
Status : Wie is daar?
Aantal berichten : 169

The Castle - Pagina 8 _
BerichtOnderwerp: Re: The Castle   The Castle - Pagina 8 Emptyma 23 aug - 19:51

Langzaam draaiden we, hij lag nu onderop. Hij zoende me weer terug, en ik begon mijn energie en geluk uit deze gebeurtenis te halen. Misschien had ik dan genoeg om een andere confrontatie te overleven. Nouja, met Darren kon ik ze allemaal overleven, zolang hij maar bij me was. Nog een beetje zwakjes omdat ik toch anderhalve dag geleden nog in coma lag, maar toch alweer zo energievol omdat dit me sterkte gaf, zoenden ik hem. En hij mij. Darren zoende mij en ik zoende Darren. Je kon eigenlijk niet zeggen wie wie op welk moment zoende, we zoende elkaar tegelijkertijd.

Hij had zijn armen om mij heen geslagen en ik mijn armen om hem heen. Ik begon me, stukje bij beetje, gelukkiger te voelen. Net zoals voor hij wegliep, maar nu was het echt. En nu ging het goed. Ik weet niet voor hoe lang, het leken dagen, jaren, en ik had geen zin om het te onderzoeken. Zwoel keek ik hem aan, en zoende weer verder. Dit moment, het gaf me zo iets fijns. Een heel erg fijn gevoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.shann.nl
Darren
Onbekende

Darren

Voornaam : Darren
Achternaam : Westfale
Man Leeftijd : 31
Status : Steeds gelukkiger
Aantal berichten : 121

The Castle - Pagina 8 _
BerichtOnderwerp: Re: The Castle   The Castle - Pagina 8 Emptydo 23 sep - 18:46

Ik woelde met mijn ene hand door haar haren, en met mijn andere streek ik over haar kont. Mijn lichaam was verhit en mijn ogen waren gesloten. Ik had een korte ademhaling, en bijna was ik buiten adem, maar het maakte niet uit, want ik was met Shumi. Ineens stopte ik met zoenen. 'Shumi?' vroeg ik met opgezette baby-oogjes, en ik hoopte dat ze antwoord zou geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shumi
Admin

Shumi

Voornaam : Shumi
Achternaam : Darling
Vrouw Leeftijd : 30
Status : Wie is daar?
Aantal berichten : 169

The Castle - Pagina 8 _
BerichtOnderwerp: Re: The Castle   The Castle - Pagina 8 Emptydo 23 sep - 19:05

Hij stopte, dat verbaasde me. Ik lag nog steeds bovenop hem, en ik keek hem aan. Op dat moment hoorde ik de deur dichtknallen en van de schrik duwde ik mezelf omhoog en keek op wie dat was. Ryrin, wie kon er anders binnenkomen. Ik werd zo rood als een tomaat omdat ik bovenop Darren lag en mijn haar nogal door de war was, dus ik stond op en trok Darren mee.

De grote en hoge woonkamer die vol stond met vijf meter hoge boekenkasten en verlicht werd door een diamanten kroonluchter, had drie open poorten. Eén leidde naar de gang met de grootste en brede trap, die uitmondde in de voordeur. De ander leidde naar de grote open keuken, en de derde bracht je naar de rest van de 'bibliotheek'. Toen ik Darren's hand om de mijne voelde terwijl we daar liepen, herinnerde me dat aan de keren dat hij dat ook deed als we verstoppertje speelden met Ryrin. Achterin was een andere trap, die leidde tot de andere kant van de bovenverdieping. Toen we boven waren trok hij me mee naar mijn kamer, die nog steeds niet opgeruimd was. Mijn BH lag op de rand van het bed - ohja, die had ik niet aangedaan toen ik hem ging zoeken - en het dekbed lag er ook half af. Het grote raam waar zachtjes de regen op kletterde liet een heleboel licht door en Darren trok me mee naar de sofa in de hoek van de kamer.

[omg inspi The Castle - Pagina 8 452476 ]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.shann.nl
Darren
Onbekende

Darren

Voornaam : Darren
Achternaam : Westfale
Man Leeftijd : 31
Status : Steeds gelukkiger
Aantal berichten : 121

The Castle - Pagina 8 _
BerichtOnderwerp: Re: The Castle   The Castle - Pagina 8 Emptydo 23 sep - 19:07

Grinnikend keek ik naar de BH, en stond op van de sofa om hem te pakken. 'Darren?' vroeg Shumi, maar ik reageerde niet. Ik liep verder naar de BH en zei; 'ogen dicht!' En dat deed Shumi. Vervolgens deed ik de BH om, hoewel hij vrij strak zat en ging voor haar staan. 'Ogen open!' fluisterde ik in haar oor, en ging toen voor haar staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shumi
Admin

Shumi

Voornaam : Shumi
Achternaam : Darling
Vrouw Leeftijd : 30
Status : Wie is daar?
Aantal berichten : 169

The Castle - Pagina 8 _
BerichtOnderwerp: Re: The Castle   The Castle - Pagina 8 Emptydo 23 sep - 19:17

Ik voelde dat hij mijn BH bij me omdeed, en werd een beetje rood. Ik had geen kleine borsten, maar ook niet té groot. Ze waren eigenlijk perfect, en daar was ik best wel trots op. De BH zat een beetje strak, maar dat had ik meestal. Toen hij het klipje vastmaakte boog ik voorover en omhelsde hem, ik wist niet waar het vandaan kwam. Het kwam niet door het feit dat hij mijn BH omdeed ofzo, maar gewoon. Gewoon. Ik- ik kon geen reden verzinnen waarom ik hem zou omhelzen, ik had er gewoon zin in. En opeens wist ik wel waarom: Omdat hij de enige was met wie ik mijn leven wilde delen - voorgoed.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.shann.nl
Darren
Onbekende

Darren

Voornaam : Darren
Achternaam : Westfale
Man Leeftijd : 31
Status : Steeds gelukkiger
Aantal berichten : 121

The Castle - Pagina 8 _
BerichtOnderwerp: Re: The Castle   The Castle - Pagina 8 Emptydo 23 sep - 19:29

Plotseling voelde ik hoe haar gewicht in mijn armen lag en ik tilde haar op. Ik voelde hoe ze haar benen om me heen sloeg en ik klemde mijn armen om haar rug heen. Ik trok haar dicht tegen mij aan en haar hoofd lag op mijn schouder. Ik had nog nooit iemand zo omhelst, maar ik wilde ook niemand anders dan Shumi omhelzen. Nooit gewild, wilde het nu niet en zou het ook nooit willen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shumi
Admin

Shumi

Voornaam : Shumi
Achternaam : Darling
Vrouw Leeftijd : 30
Status : Wie is daar?
Aantal berichten : 169

The Castle - Pagina 8 _
BerichtOnderwerp: Re: The Castle   The Castle - Pagina 8 Emptydo 23 sep - 20:48

Langzaam bracht ik mijn gewicht weer over naar mijn eigen benen, en merkte dat Darren mijn handen niet los wilde laten. Hij boog voorover en zoende me, opnieuw. "Darren?" onderbrak ik hem. Ik keek hem aan en hoopte op een 'ja'.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.shann.nl
Darren
Onbekende

Darren

Voornaam : Darren
Achternaam : Westfale
Man Leeftijd : 31
Status : Steeds gelukkiger
Aantal berichten : 121

The Castle - Pagina 8 _
BerichtOnderwerp: Re: The Castle   The Castle - Pagina 8 Emptyvr 24 sep - 20:17

'Nee,' zei ik, tegen beter weten in. 'Ik eerst.' Ik grijnsde. Ik stond op en gluurde door de deur of Ryrin daar was. 'Okee, kom!' Ik pakte haar hand en trok haar mee naar beneden, richting de deur. Ik griste mijn jas van de haak en deed hem snel aan, waarop ik Shumi's jas pakte. Een echte gentleman was ik niet, want het enige wat ik zei was: 'Hier, trek aan.' Waarna ik de deur open deed en de ijzige nachtlucht in stapte.


slot
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The Castle - Pagina 8 _
BerichtOnderwerp: Re: The Castle   The Castle - Pagina 8 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

The Castle

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 8 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Believe in Dreams :: Overig :: Prullenbak-