Believe in Dreams
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Believe in Dreams


 
HomeIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel | 
 

 Meeting Him

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Saena
Gewend

Saena

Vrouw Aantal berichten : 40

Meeting Him _
BerichtOnderwerp: Meeting Him   Meeting Him Emptyzo 25 apr - 22:16

Ze zat weer op het bankje. Het bankje, waar ze Macy voor het eerst had gezien. Waar haar nieuwe vriendin dichtbij had gezeten. Waar haar nieuwe leven was begonnen. De meeste mensen zouden schrikken van dit leven. Maar Saena, nee, zij niet. Ze genoot ervan Terwijl ze daar zat, denkend aan Macy en de maffia, zag ze plotseling een blonde jongen. Ze kende hem, niet goed, maar van gezicht. Ze had geen idee waarvan. Ze besloot het maar eens te vragen en stond op. Ze liep richting hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Moderator

Dylan

Voornaam : Dylan
Achternaam : McClean
Man Leeftijd : 31
Status : Verward.
Aantal berichten : 60

Meeting Him _
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Him   Meeting Him Emptyzo 25 apr - 22:20

Hij keek naar een meisje dat op een bankje zat in het park. Volgens hem was zij toch het soort 'vriendinnetje' van Macy die meestal bij haar liep. Zeker wist hij het nou ook weer niet, maar hij dacht het gewoon. Toe hij zag dat ze naar hem toe liep bleef hij staan, keek haar aan en glimlachte even terwijl zijn ogen haar snel doorzochten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saena
Gewend

Saena

Vrouw Aantal berichten : 40

Meeting Him _
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Him   Meeting Him Emptyma 26 apr - 15:17

Zijn blik over haar heen zei genoeg. 'Hi!' zei ze. 'Saena, jij?' In plaats van --zoals normaal-- met een mond vol tanden te staan, was ze juist normaal bezig. Heel apart, misschien was het deze jongen wel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Moderator

Dylan

Voornaam : Dylan
Achternaam : McClean
Man Leeftijd : 31
Status : Verward.
Aantal berichten : 60

Meeting Him _
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Him   Meeting Him Emptyma 26 apr - 17:02

'Heey,' sprak hij lichtjes. 'Dylan, aangenaam,' glimlachte hij naar haar en haalde even een hand door zijn haar heen. 'Ben jij niet het 'vriendinnetje' van Macy?' vroeg hij, om tot een conclusie te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saena
Gewend

Saena

Vrouw Aantal berichten : 40

Meeting Him _
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Him   Meeting Him Emptydi 27 apr - 16:50

Ze haalde haar schouders op. 'Nahh, niet echt.' Ze gaf hem een knipoog. 'Sta ik zo bekend dan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Moderator

Dylan

Voornaam : Dylan
Achternaam : McClean
Man Leeftijd : 31
Status : Verward.
Aantal berichten : 60

Meeting Him _
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Him   Meeting Him Emptydi 27 apr - 16:52

'Ach, tja, ik hoor de geruchten zo hé van de jongens,' grinnikte hij en dacht even na. 'Maar de meesten roddelen steeds over jullie als jullie naast elkaar lopen zegmaar, maarja, dat hoor ik natuurlijk alleen. Ik hou niet zo van roddelen, als je van die dingen kan zeggen zonder dat iemand het hoort moet je het ook recht in diegene zijn gezicht durven te zeggen, en nouja, dat durven ze allemaa niet hé,' grinnikte hij en keek haar daarna weer aan, met een kleine glimlach op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saena
Gewend

Saena

Vrouw Aantal berichten : 40

Meeting Him _
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Him   Meeting Him Emptydi 27 apr - 17:00

'Pfft, ze zouden het maar eens moeten proberen.' Ze deed een stoot naar voren met haar vuist en begon toen te lachen. 'Sorry, hoor, ik bijt gewoon van me af.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Dylan
Moderator

Dylan

Voornaam : Dylan
Achternaam : McClean
Man Leeftijd : 31
Status : Verward.
Aantal berichten : 60

Meeting Him _
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Him   Meeting Him Emptydi 27 apr - 19:27

'Het geeft niet,' grinnikte hij. 'Ze hebben het soms wel eens over je, voor het geval je het wilt weten,' zei hij en knipoogde hij haar en haalde daarna zijn hand door zijn haar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Meeting Him _
BerichtOnderwerp: Re: Meeting Him   Meeting Him Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Meeting Him

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Believe in Dreams :: Overig :: Prullenbak-