Believe in Dreams
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Believe in Dreams


 
HomeIndexLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel | 
 

 The Date.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Eve
Moderator

Eve

Voornaam : Eve
Achternaam : LaRue
Vrouw Leeftijd : 30
Aantal berichten : 72

The Date. - Pagina 2 _
BerichtOnderwerp: Re: The Date.   The Date. - Pagina 2 Emptyma 3 mei - 14:05

Shumi schreef:
Eve schreef:
Shumi schreef:
Jullie hebben geen toestemming voor een relatie. Pas vanaf 100 mogen jullie een relatie starten, is al een keer eerder tegen jullie gezegt.

Dat weten we, maar mag ik je er even op wijzen dat leuk vinden/verliefd zijn en een officiele relatie hebben niet hetzelfde is?

En volgensmij zijn velen het daarover met mij eens.
De regels:

Aan een relatie beginnen, is pas toegestaan vanaf het moment dat je 100 berichten hebt en de rang Known hebt.

Een relatie is nu dus überhaupt niet toegestaan. Jullie hebben al eerder gevraagd of jullie een uitzondering konden krijgen, en toen is nee gezegd. Jullie zullen dus moeten wachten tot jullie 100 berichten hebben. En vanaf dán is een relatie toegestaan. Verliefd zijn, hoort toch echt bij een relatie...

Tegenstribbelen heeft dus ook geen zin, want wat jullie doen is tegen de regels. Ik ga er nu niet verder meer op in, maar ik houd jullie topic in de gaten. Als ik dingen zie die ik tegen de regels vind, sluit ik jullie topic en krijgen jullie allebei een waarschuwingspercentage.

Wat wij doen is geen relatie hebben. Alleen verliefd zijn. Maar goed, als jij dat hetelfde vindt, mag dat best hoor ;) Ik al er ook niet verder tegenin gaan, ik wil alleen nog even duidelijk maken, dat ik al zo vaak verliefd ben geweest, maar nog nooit een relatie heb gehad o.O
Terug naar boven Ga naar beneden
Renesmee
Admin

Renesmee

Voornaam : Renesmee
Achternaam : Cullen
Vrouw Leeftijd : 30
Status : Kiss me!
Aantal berichten : 166

The Date. - Pagina 2 _
BerichtOnderwerp: Re: The Date.   The Date. - Pagina 2 Emptyzo 30 mei - 17:41

Weetje, start maar een nieuw topic. Met 75 berichten mogen jullie beginnen met een relatie The Date. - Pagina 2 413898
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.shann.nl
 

The Date.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Believe in Dreams :: Overig :: Prullenbak-